» בניה ושיפוצים » ניקיון חכם בשעה הנכונה

ניקיון חכם בשעה הנכונה

מתי היא השעה הכי אידיאלית לבצע ניקיון של משרד? משרדים הם מקום שבו ישנו לכלוך כמו בכל חלל צובר אבק, מתמלאים בו פחי האשפה וישנו ציוד רב שצריך לנקות כדי שיהיה ברמה הגיינית נאותה. לפעמים, זו לא רק שאלה של בחירת צוות ניקיון משרדים בתל אביב מקצועי ובעל ניסיון לכזו עבודה, אלא הבחירה של השעה הכי נכונה לניקיון של משרד.

ניקיון מקצועי לפני תחילת יום  

לפני שעוד ים מתחיל וכל צוות העובדים מגיע אל מקום העבודה, זו בהחלט אפשרות טובה להציע את פעולת הניקיון שתחדש את רמת הניקיון שקיימת באותו משרד. למה טרם היום ולא בתומו? כל משרד לפי אופי ההתנהלות לו. ישנם משרדים שבהם עובדים עד שעות הערב המאוחרות, דבר המותיר את פעולת הניקיון רק לשעות של הבוקר.

ניקיון משרד לאחר סיום היום

אחרי שכל צוות המשרד כבר סיים את המשימות השונות שלו, וגם אחרון הלקוחות כבר הלך, זו העת שבה ניתן לבצע ניקיון משרדים בתל אביב ובכל מקום שבו יכול להימצא משרד של בית עסק גדול או קטן. ניקיון שמתקיים במקום שבו אין תזוזה של אנשים הוא ניקיון שגם נעה בצורה הרבה יותר מהירה וגם בצורה הרבה יותר יסודית מבלי שאף אדם נמצא בסביבה ומלכלך אותה מחדש…

ניקיון במהלכו של יום עבודה

ישנם מקומות שבהם ישנה תנועה גבוהה של אנשים פנימה והחוצה, וזה כבר הופך להיות הכרח להציע את פעולות הניקיון השונות כמו ריקון פחי האשפה, ניקיון החלונות, ניקיון ציוד העבודה והניקיון של המטבח ואזור הלובי באותו חלל. ניקיון תוך כדי עבודה זה דבר המתרחש בלא מעט חללי עבודה, והוא מציע מקום שמתנקה בכל כמה זמן מחדש, לפי הדרישה.

אודות שרון קורן