» כללי » מה תולים על הדלת

מה תולים על הדלת

תחרות היא חלק משם המשחק עבור העסקים, בכל תחום שבו העסק נמצא. כדי להביא לקוחות אל העסק צריכים לנקוט בשיטות פרסום ושיווק שונות, וכאן דרכי הפעולה מעסק אחד לאחר נבדלות ולפעמים הן לחלוטין דומות. אחת מן האפשרויות שמאוד מושכות עבור בעלי עסקים קטנים וגם עבור רשתות מתבצעת על ידי הכנה וחלוקה של תלי דלת שלא מצריכים הוצאה כספית גדולה ומביאה לתוצאות בידיים הנכונות.

 

בוחרים דרך פעולה אפקטיבית

כשרוצים ליצור פרסום חכם לעסק צריכים להבין היטב את המתחרים שנמצאים אף הם באותה הפלטפורמה, כד לדעת כיצד להיות הכי בולטים, הרבה מעבר לכל השאר. אם לוקחים כי הסבלנות של הלקוחות רק הולכת ונעשית יותר ויותר קצרה ככל שהם מותקפים בערמות של מידע שיווקי, מבינים כי סוג הפעולה השיווקית חייבת להיות כזו שתוביל אל תוצאות גבוהות, ואת זה ניתן לקבל כשמתבלטים. איך מתבלטים מעל כולם? עם הנחה של תלי דלת שגם מגיעים עם גודל מאוד בולט לעין וגם ממוקמים במיקום שאליו הלקוחות ניגשים רגע לפני שהם נכנסים אל הבית.

 

מתבייתים על אזורים רלבנטיים

לאחר שמבינים שזו הדרך שבה רוצים לפעול, נותר עוד שאלה אחרונה לשאול. האם כל ידית של כל דלת תהיה רלבנטית עבור פעולה שיווקית שכזו? התשובה היא, כנראה שלא. איך יודעים באופן וודאי היכן לחלק את תלי הדלת כדי לקבל תנועה טובה ולא לבזבז לחינם נייר ודיו? פשוט חושבים על סוג העסק ולאחר מכן על סוג הלקוחות שעבורם סוג כזה של עסק יהיה הכי רלבנטי. ככל שמבצעים דיוק של הלקוחות הללו, כך התוצאות לא יאחרו לבוא, עם מעגל חדש וגדול יותר של לקוחות שאולי לא הכירו את העסק הזה עד כה.

אודות שרון קורן