» עסקים » איך מכינים פלייר שמוכר

איך מכינים פלייר שמוכר

אחת מן הפעולות שבה חייב לנקוט כל בעל עסק היא זו של שיווק ופרסום. דרך פופולארית לעשות זאת היא על ידי יצירה של פליירים, כאשר בעלי עסקים לא מעטים בוחרים באופציה הזו בשל העובדה שהם מקבלים פרסום מהיר בעלות נמוכה יחסית. איך יוצרים פליירים אפקטיביים? כאן כל הטיפים השווים.

 

פלייר בגודל הנכון

פלייר חייב להיות עם פונט בגודל הנכון. לא כל פונט הוא כזה שאותו קל לקרוא, ולכן משהו שקטן מגודל 12 יהיה לא יעיל, בעיקר באזור שבו אמורים למכור. והמון. זה חשוב לוודא כי המידע הקריטי של יצירת קשר הוא תקין וללא שגיאות, וכי יש כמה שיותר דרכים שבהן יכול לקוח ליצור קשר, לפי מה שהכי נוח עבורו. את המידע המוכר עדיף לערוך בפונט אף גדול יותר מכך, וכאן כבר חשוב להתקדם אל בחירה נכונה של המילים שמוכרות ומניעות לפני שמתקדמים אל הפצת פליירים מקצועית.

 

תוכן מעניין בתמונה ובכתב

מה כותבים בפלייר? זה תמיד כדאי להציע הצעה שהיא יתרון ללקוח, כי הלקוח תמיד שואל את עצמו מה אני מקבל מכל זאת. הצעה מעניינת שהיא גם ברורה תעשה את הפעולה הכי טובה של התקדמות אל עבר התקשרות מול הספק, וכאן זה כדאי להשלים את הטקסט בעזרת תמונה מגרה לא פחות. אם זה אוכל שמצולם בצורה הכי טובה או תמונה של מוצר שנראה הכי טוב וככל הנראה יפנה אל אחוז גבוה יותר של קהל.

 

חלוקה נכונה

בסופו של דבר פלייר טוב חייב להיות גם עם הפצה יעילה באזור הנכון. משמע, זה חשוב לוודא שיודעים היכן לבצע הפצת פליירים שנערכו עם השקעה לא קטנה של זמן ומחשבה. לא כל תיבת דואר תהיה רלבנטית, וזה כדאי לשקול היטב את האזורים שבהם תתקבל הכי הרבה תגובה של הלקוחות עם  הפוטנציאל הכי טוב למכירה מולו.

אודות שרון קורן