» עסקים » יתרונות וחסרונות של שלטים מוארים

יתרונות וחסרונות של שלטים מוארים

ברגע שפותחים עסק חדש, צריכים לקחת הרבה החלטות, החל מהדברים הקטנים כמו בחירה של חברת ניקיון, עיצוב המשרד ובחירת רהיטים ועד לדברים גדולים יותר כמו קביעת תקציב לשיווק ובניית תוכנית עבודה לשנה קדימה. במאמר זה נדבר דווקא על החלק השיווקי ותחום של שלטים מוארים.

שלטים מוארים, האם כדאי?

אין ספק שכל עסק צריך לשווק את עצמו בצורה כזו או אחרת. כמובן שבכל חבר'ה, האדם שאחראי על השיווק מחליט לבצע פעולות פרסומיות שונות. בחלק מהחברות, מעדיפים להוציא את רוב התקציב על שיווק און ליין, כאשר בחברות אחרות מעדיפים להתמקד דווקא בפרסום אוף ליין. אחד מסוגי פרסום אלה, הם שלטי חוצות.

גם אם החלטתם להשקיע בשלטי חוצות, לאחר שתגיעו לייעוץ של איש מומחה בתחום זה, תבינו כי כל נושא השילוט הוא עולם בפני עצמו ואחת האפשרויות שתעמוד בפניכם, היא שלטים מוארים. ברוב המקרים, שלט חוצות מואר יעלה יותר מבחינה כספית משלט חוצות רגיל. אך האם כדאי להשקיע בו?

אם אתם שואלים אותנו – ללא ספק כן! היתרון הענק בשלטים מוארים הוא בכך שרואים אותם בלילה וזה נותן חשיפה גדולה יותר משלט רגיל. חשבו על כך כי תמורת תשלום קצת יותר גבוה, הנכם מרחיבים את קהל היעד כמעט פי שניים. במקרה של שלט רגיל, הנכם מגבילים את עצמכם לפרסום רק בשעות הבוקר והצהריים, משום שבערב, כבר לא רואים את השלט.

  במקרה של שלטים מוארים, רואים את הפרסומת 24/7, מה שבתורו, יעלה לכם את המכירות.

לסיכום,

אם הנכם מתלבטים האם כדאי להתקין בעסק שלט מואר או לא, קחו בחשבון ששלט מסוג זה יעלה טיפה יותר, אך יהיה חשוף לקהל הרחב במשך כל שעות היום. תעשו את השיקולים שלכם. בהצלחה!

אודות שני דביר