» אינטרנט » בניית קישורים עבור קידום

בניית קישורים עבור קידום

חלק בלתי נפרד מן התהליך שאותו מבצע מקדם האתרים הינו עניין של בניית הקישורים. ככל שמנוע החיפוש של גוגל יראה כי יותר אתרים אמינים מצביעים לעבר האתר שרוצים לקדם כך הוא ייקח גם את הנתון הזה בחשבון כאשר הוא מדרג את האתר בביטויים השונים. השגה של קישורים חיצוניים עבור בנייה של קישורים לאתר מצריכה פעולה בדרכים שונות כאשר תמיד עולה השאלה האקוטית- מה יותר חשוב בבניית קישורים למטרת קידום אתרים יעילה, האיכות או הכמות שלהם?

איך בונים קישורים לאתר במסגרת קידום?

מלבד הדרכים שמוזכרות פה, יש כמובן עוד כמה דרכים להשגת קישורים חיצוניים עבור קידום אתרים אך אלו פחות מומלצות ואפילו יכולות ליצור יותר נזק מאשר תועלת בתהליך הקידום. אלה הן הדרכים העיקריות לבנייה של קישורים:

1.      שתילה של קישורים בפורומים רלבנטיים, חשוב לדעת כיצד ליצור תגובה מקצועית שתגרום לעניין.

2.      הוספה של קישורים בשימוש ברשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק וטוויטר.

3.      הפצה של מאמרים בני 250-400 מילה באתרי מאמרים/אתרים אחרים כאשר הקישור הרלבנטי שתול בתוכו.

4.      ביצוע של החלפת קישורים.

עבור כל אחת מן הדרכים הללו ישנה אפשרות לבחור בין כמות לבין איכות או לבצע שילוב אפקטיבי של השניים.

האם כמות עדיפה על פני איכות בכל הנוגע לבנייה של קישורים?

אם פעם תהליך קידום אתרים היה כולל בעיקר בנייה של קישורים שאינם בהכרח איכותיים ונבנו לפי העיקרון של כל המרבה הרי זה משובח, כיום ישנו תהליך של למידה בנושא זה של בניית קישורים והעבודה נעשית בשילוב של שתי הפעולות גם יחד, על מנת להשיג קישורים שיהיו יעילים לקידום האתר לטווח המהיר וקישורים אשר יישאו את הקידום הלאה לתקופה ארוכה יותר במיקומים גבוהים.

אודות שרון קורן