» בריאות » לחזור לגזרה של ימי הרווקות

לחזור לגזרה של ימי הרווקות

הריון זה דבר נהדר. חוויה שממלאה את הגוף הנשי בחיים חדשים ויוצרת קרבה מרגשת בין העובר לאמא עוד לפני שפגשה אותו.

בתום תשעת החודשים הגוף עדיין מתאושש מהלידה שהינה מאמצת עבור הגוף והנפש במאוד, אולם מה קורה כאשר את עדיין נמצאת עם בטן הריונית וחלפו להם לא מעט חודשים מאז הלידה.

ניסית כבר תפריט דיאטה מהירה שמצאת באינטרנט ולא ממש התמדת בו?

כמה זה מביך לשמוע מאנשים שאלות לגבי הריון, כאשר בצורה מאוד לא נעימה את צריכה להסביר כי את הרבה אחרי הלידה ונשארת עם התוצאות של האכילה המופרזת עד עכשיו…

מטרת על- להיכנס לבגדים שלפני ההיריון

כמה מייאש זה לפשפש בארון הבגדים ולמצוא שם ערמות של רכישות נהדרות שביצעת, אך ששום דבר מאלה לא מצליח לעלות בצורה סבירה או בכלל על הגזרה החדשה והמלאה שלך?

גם אם התחלת לחבב את הגזרה החדשה שלך, אין זה אומר שזה בריא להישאר עם כל אותם קילוגרמים מיותרים, פנקי את עצמך במלתחה חדשה, אך בצעי כמה פעולות שיסייעו לך לרדת במשקל בצורה בריאה ותקינה:

1. נכון, את עייפה מהטיפול בתינוק ומהחזרה לשגרה בעבודה, אך גם ביצוע של פעילות גופנית נחשב דבר שבשגרה, ברגע שתתחילי להקפיד תראי איך את יורדת במהרה במידה או שתיים.

2. לבנות תפריט בריא עם כל אבות המזון, כזה שיעזור לך להשיל את השומן המיותר ויחד עם זאת לא להרגיש רעבה כל היום. פני לאיש מקצוע על מנת שיבנה עבורך תפריט דיאטה מהירה מותאם אישית. אם את כבר חסרת סבלנות ורוצה להיות במיטבך לקראת אירוע חשוב שמתקרב לו במהירות.

3. תחשבי חיובי. תאהבי את עצמך. ברגע בו תתרגלי לשגרת יום החדשה שלך את לא תרגישי מקופחת או שנמנעים ממך דברים אהובים. עשי דברים שאת אוהבת, והכי חשוב תביטי ביצירה הנפלאה שיצרת ביחד עם הגבר שלך, זה בהחלט שווה את כל הקילוגרמים שצברת!

אודות שרון קורן