» עסקים » מכירות » מי מכיר את העסק שלכם

מי מכיר את העסק שלכם

רואים את הדבר הזה קורה בכל יום ובכל מקום. עלונים לגבי עסק חדש או עסק קיים שכבר פעיל זמן מה מחכים להם בשלווה בתאי הדואר או מתנדנדים להם על גבי ידית של דלת עד אשר בעלי הדירה אוספים אותם. יש כאלה אשר באופן מיידי משליכים את העלונים מבלי לקרוא את המידע, ויש אחרים אשר מביטי באופן מהיר טרם ההשלכה של אלה לפח שנמצא לא בכדי שצמוד לתאי הדואר עצמם.

כאשר מדפיסים כמות גבוהה של עלונים על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות עם עניין, זה חשוב מאוד להבין כי יש הבדל בין שירותי הפצה מקצועיים לבין כאלה שמגיעים רק על מנת לחלק עלונים ולבצע הפצה בלבד.

 

איך משיגים תפוצה רחבה וממוקדת

במצב שבו רוצים להשיג חשיפה, אך לעשות זאת מבלי לבצע השקעה כספית עבור חומר שיווקי שלא יופץ בצורה יעילה ויוכן בכמות גדולה או פחותה יתר על המידה, עולה הצורך לבצע שימוש באנשי עבודה שכבר יש להם ניסיון רב בעבודת הפצה עבור סוגים שונים של בעלי עסקים.

ככל שמדובר בעסק שמציע שירותי הפצה מקצועיים יותר, כך התוצאה של הפעולה תניב שיווק ממוקד לקוחות שלהם יש את הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללידים פעילים, ודבר זה אומר כי לא יוצאים על מנת לחלק את החומר השיווקי סתם כך, אלא פועלים בצורה הכי ממוקדת שאפשר כדי שכל החלוקה תהיה הכי יעילה ביחס להשקעה אשר בוצעה עבורה.

שיווק אפקטיבי יכול להיעשות גם על ידי חלוקה פשוטה של עלונים שנמצאים בתא הדואר או כאלה שתלויים על גבי הדלת והכוונה נכונה של חברת ההפצה תביא לעסק את התוצאה הכי בולטת על פני כל השאר, או ניסיון של הפצה עצמאי ללא כל הבנה ורקע בעניין.

אודות שרון קורן