» אוכל ומזון » חוזרים לתזונה בריאה

חוזרים לתזונה בריאה

הדבר שאליו צריכים להיות ערים על מנת לרדת במשקל הוא ראשית כל מה אוכלים, ולא הכמות של האוכל בארוחה. למה זה חשוב לדעת מה אוכלים? כי זה לא מספיק להסתכל על הקלוריה, אלא על מה היא מכילה. קלוריה בריאה היא כזו שהגוף שמח לקבל אותה, ואיתה הוא עושה את כל הנדרש בצורה הכי חיובית שאפשר.

לכן, בחירה של אוכל בריא, ורצוי מאוד כי יהיה זה אכל שאותו מכינים לבד, היא הדרך הכי טובה ליצור דיאטה מהירה שבה הגוף חש את השינוי באורח החיים וצורך לפתע  את כל אותם אבות מזון נהדרים שאליהם הוא היה רגיל בתקופה שבה אוכל לגמרי לא היה מתועש.

כמה שיותר אוכל שהוא בגדר של ארוחה חמה, הוא כזה שיביא אל ירידה במשקל, ואל גוף שמקבל את כל מה שהוא זקוק לו בכל יום מחדש.

 

מכניסים בריאות לארוחה

מה צריכים להכניס אם כך אל הצלחת בכל ארוחה, בכל יום מחדש? להקפיד כי המקרר והמזווה יהיו כאלה שבהם יש כמה שיותר אוכל מלא, כמו קמח מלא, אורז מלא ומאכלים שמכילים את הצורה הטבעית והבריאה של כל דבר.

זה כולל ירקות מכמה שיותר סוגים, שזה הזמן לערוך איתם היכרות מחודשת או אפילו היכרות שהיא לחלוטין ראשונה, לצד כנסה של פירות שמגיעים בדיוק כאשר הגוף זקוק להם בכל עונה ועונה. לכל אלה מוסיפים הרבה מאוד מים, ואת הקינוחים ניתן לצרוך בצורה שהיא יותר ויותר מתונה עם הורדה הולכת ומתבלטת של כמות הסוכר.

אחרי תקופה של כמה חודשים שכאלה מגלים עד כמה הגוף שמח לאותו שינוי מבורך, ועד כמה הגזרה הופכת להיות קטנה ויותר מהכל כזו שהיא יותר בריאה.

אודות שרון קורן