» עסקים » משווקים בכיוון הנכון

משווקים בכיוון הנכון

הדואר שאותו מקבלים לקוחות רבים היום הוא כזה אשר גם עמוס בתכנים שיווקיים. אולי ישנם כאלה אשר חושבים כי דואר כזה לא מכוון בצורה יעילה אל המטרה וברוב המקרים פשוט נזרק, אבל במידה ומבצעים את ההפצה הזו בצורה נכונה, יכולים לקבל את האפקט שאותו מחפשת כל חברה – חשיפה מוגברת אל כמה שיותר לקוחות והגדלה של לקוחות החברה.

כאשר מבצעים פעולת חלוקת דואר שיווקי עבור כל סוג של בית עסק, תמיד צריכים לעשות זאת בצורה הכי חכמה שאפשר כדי לקבל רמה טובה של פניות מלקוחות רלבנטיים שקיבלו את המידע הזה בחניון, לבית שלהם ואפילו אל מקום העבודה.

הדפסה בכמות הנכונה

ברגע בו יודעים מהם אותם אזורים גיאוגרפיים שבהם רוצים לבצע חלוקת דואר בצורה ממוקדת, כך גם יודעים פחות או יותר את הכמות הנדרשת עבור הדפסה של עלוני שיווק של בית העסק. באופן הזה מונעים מבעוד מועד הדפסה בכמות שהיא סתם בזבזנית ונעדרת כל מטרה ממוקדת.

כל פרויקט של הפצת מידע שיווקי עבור חברה צריך להיות בנוי באופן מתוכנן עם העברת המידע אל המיקום שבו לקוחות נמצאים והזמנה של כמות פליירים נכונה. לא פחות מידי ולא הרבה יותר מעבר לנדרש.

חלוקה באזורים מועדפים

עבור כל סוג של תחום בו עוסק בית עסק תמיד ישנם מיקומים בולטים שעל ידי פעילות שיווקית שם יכולים לקבל תנועה הרבה יותר אפקטיבית. דבר זה נכון עוד יותר עבור בתי עסק אשר בוחרים לפרסם את עצמם על ידי עלונים, כאשר מיקום חלוקת הדואר הוא אקט חשוב שבו צריכים להבין מיהו קהל היעד ולפי זה לחפש את המיקומים הכי נכונים עבור חלוקה שתהיה הכי אפקטיבית ולא תעשה בצורה של חוק המספרים הגבוהים, אלא לפי חלוקה חכמה ומכוונת בצורה הכי מדויקת שאפשר.

אודות שרון קורן