» כללי » הצעד המתבקש

הצעד המתבקש

עסק שרוצה לקדם את עצמו חייב לבנות תדמית נכונה, שמתחילה עם בוק מקצועי של צלם מתאים

בניית מותג של עסק זה תהליך שלוקח הרבה מאוד זמן. חשוב לדעת איזה ערכים רוצים לשייך לעסק, באיזה דרך פרסומית רוצים לעבוד ועוד. בסופו של דבר נוצרת תדמית שחייבת להיות חיובית בראשו של הלקוח. התדמית זה משהו שנבנה עם הזמן, ונתמך ביח"צ, פעולות שעשה העסק לטוב ולרע וכמובן, לפנים כלשהם.

השיוך של פנים לעסק הוא חשוב מאוד, כי לאנשים חשוב לדעת עם מי הם עושים עסקים. עסק שמתנהל עם לקוחות רק בטלפון או בהתכתבויות הוא בלתי אמין ולכן, צריך לבצע צילום תדמית לעסק באופן מקצועי כדי לתת לעסק חותמת של אמינות. עניין התדמית הוא רלוונטי לכל עסק – מחברת עורכי דין מפורסמת ועד לבחור צעיר שמאלף בעלי חיות.

צילום תדמית לעסק חייב להתאים לעסק ולרצונות שלו. הצלם צריך להבין את כל האילוצים ולהביא את בעל העסק למצב בו הוא (או הדוגמן לצורך העניין) משדר את מה שהעסק רוצה שהוא ישדר. יש עסקים שבנויים על רצינות ומנגד, כאלו שבנויים על הומור. יש עסקים שדורשים צילומי פנים מעונבים ואחרים צילומי חוץ משוגעים. הצלם צריך לדעת להתאים את עצמו, להגיע עם הציוד המתאים ולספק את התמונות הכי טובות שהוא יכול.

שימוש אידיאלי

בוק טוב של צילומי תדמית יכול לשמש את העסק בדרכים רבות ושונות. אפשר לפרסם בשלטי חוצות או במקומונים, ברשתות החברתיות ואפילו לחלק כרטיסי ביקור או עלונים. חשוב לבצע את הבוק בצורה מקצועית ולא לתת לחובבנים לתת לך מוצרים שהם לא איכותיים.

צלמים מקצועיים יודעים לעשות עבודה איכותית ולהבדיל את עצמם מהחובבנים. חשוב לעבוד עם צלמים שיש להם את הידע והציוד המתאים כדי לספק את הבוק המושלם לעסק שלכם, על מנת לקחת אותו צעד אחד קדימה.

אודות ארנון פרידר