» כללי » מראה של עסק

מראה של עסק

צילום פורטרט הוא כלי עסקי חשוב מאוד כיום. חשוב להשתמש בצלם טוב על מנת שיוכל לספק את התמונה האופטימלית

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו. לטוב ולרע, אנו מסתמכים על המראה החיצוני שלנו ליצירת רושם ראשוני ויש לכך משקל רב אצל אנשים שונים. כמובן שיופי הוא סובייקטיבי, אך אין ספק שאנשים שמים לב גם לטיפוח, סטייל נוכחי ועוד כאשר הם מעריכים אדם כאשר הם רואים אותו בפעם הראשונה ובכלל.

כאשר אנחנו רוצים לקדם את עצמנו מבחינה עסקית, אין כמו תמונה טובה ומחמיאה שתעביר את המסר בצורה טובה. גם אם לא מדובר בעסק הבנוי על מראה, צילום פורטרט טוב מראה על האותנטיות של העסק, נותן לו פנים ושם ולפיכך גם תוקף. אנשים נוטים להימנע ולא להעדיף מעסקים להם אין צילום פורטרט טוב של בעל העסק.

כמובן שגם לצילום עצמו יש משמעות. מעבר ל"להיראות טוב", יש משמעות למה הצילום משדר, מה הוא רוצה להשיג ועוד. צילום של מעצב אופנה שונה מזה של מעצב קעקועים או קוסמטיקאית. יש משמעות נסתרת מאחורי כל תמונה וכדי להוציא את התמונה הטובה והאיכותית ביותר, וזו שתעשה את השירות הטוב ביותר, צריכים להשתמש בצלם מקצועי לביצוע צילום פורטרט איכותי.

כלי חשוב

צילום פורטרט איכותי יכול להיעשות באולפן, בבית או אפילו בחוץ. לכל צילום שכזה יש מצלמה וציוד מיוחד, צריך לביים ולאפר על מנת למצוא את התמונה המושלמת, זו שתודפס על כרטיסי הביקור ותהיה באתר האינטרנט של העסק.

כל עסק חייב להתאים את עצמו לעולם העסקי העכשווי. צילום פורטרט הוא בגדר חובה כיום והוא חלק מהחבילה הכוללת של שיווק המותג, ביחד עם כתיבה ממומנת, פעילות ברשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותכם על מנת לקדם את העסק ולהשיג יתרון על פני המתחרים. צילום פורטרט הוא חלק קריטי וחשוב בכך.

אודות ארנון פרידר