» אינטרנט » משקיעים בעסק, ולא רק בשלבי ההקמה

משקיעים בעסק, ולא רק בשלבי ההקמה

 לא חכמה להשקיע רק בתחילתו של העסק, אלא גם במהלכו. לא פחות חשוב להשקיע בלקוחות. כל הפרטים נמצאים בפנים

לא פשוט לנהל עסק מצליח בישראל. לפני כן, לא פשוט לפתוח עסק בישראל. לעתים רבות, בעל עסק מתכנן חודשים ארוכים ואף שנים את הקמת העסק שלו. לעתים נדרש לחסוך סכום כסף במשך שנים ארוכות רק כדי להגשים את החלום. אלא שהקמת העסק היא ממש לא הכול. גם לא שלב התכנון, שהוא לא פחות חשוב.

לשמור על העסק בחיים

כדי שהעסק יהיה מצליח, עליכם לשמור עליו תוסס ומגוון. הוא חייב להתקדם כל הזמן, כדי שללקוחות שלכם לא יימאס, ולא להישאר מאחור כמו עסקים רבים שעשו זאת ונאלצו לסגור. לכן, יש לשפר את העסק כל הזמן, כמו למשל חבילות מיתוג לעסק או יועץ תדמיתי, שיעזור לכם להגיע לתוצאה הרצויה.

מלבד חבילות מיתוג לעסק או יועץ תדמיתי, חשוב מאוד להשקיע בלקוחות. חברות גדולות למשל, מחזיקות בשתי מחלקות עיקריות לניהול לקוחות: מחלקת שימור לקוחות, אשר אמונה על הלקוחות הקיימים, ומחלקת גיוס לקוחות, אשר אמונה על גיוס לקוחות חדשים. לא כל עסק יכול להחזיק מחלקת ניהול לקוחות, אך יהיו מודעים לכך שעליכם להשקיע בשמירה על הלקוחות הקיימים לא פחות מאשר גיוס לקוחות חדשים.

אל תתביישו לפנות לעזרה

אם אינכם יודעים איך לעשות זאת, תמיד אפשר להיעזר במתחרים. זאת אומרת, לא בדיוק להיעזר. יש לכם אתר אינטרנט שאתם רוצים לשפרו? הציצו אצל המתחרים. בדקו מה הם עושים, איך הם מעצבים את דף הבית ואיך נראים העמודים הפנימיים שלהם. האם הם מחזיקים בעמוד פייסבוק? ומה לגבי אינסטגרם? כדי להצליח ולהתקדם, חשוב מאוד שלא להישאר מאחור, ובדיקה אצל המתחרים היא חלק מהעניין.

 

 

 

אודות ארנון פרידר